Du er her: Forsiden / Aktuelt / Ledig stilling på digitalisering

Ledig stilling som prosjektleder digitalisering

KLF skal effektivisere interne arbeidsrutiner og prosesser og bli bedre på leveranser til medlemmene. Forenkling og verdiskaping er en rød tråd i arbeidet.

Stillingstittel: Prosjektleder digitalisering
Søknadsfrist: 11. juni
Ansettelsesform: Prosjekt
Kontorsted: Brynseng, Oslo

Lenke til stillingen på finn.no - kode 180107548

KLF har over tid tatt i bruk en rekke dataløsninger til ulike formål. Dels er dette løsninger ment for å understøtte KLFs daglige arbeidsoppgaver og dels er det bransjeløsninger der medlemmer og andre deltar. De siste årenes teknologiutvikling tilsier at det ligger et betydelig potensial for forenkling, forbedring samt utvikling av nye tjenester og produkter gjennom en modernisering og oppgradering av vår it-infrastruktur og løsninger.

Vi skal nå prioritere opp digitaliseringsprosessen. Målene er å effektivisere våre interne arbeidsrutiner og prosesser samt bli bedre på leveranser til våre medlemmer. Å delta i videreutvikling av bransjeløsninger og nye tjenester vil også være en viktig del av dette. Forenkling og verdiskaping både for medlemmene og KLF skal være en rød tråd i arbeidet.

De interne løsningene vil vi så langt mulig bygge på Microsoft 365 og annen "hyllevare". For å få dette på plass trenger vi en kunnskapsrik og dyktig kollega til stillingen som "Prosjektleder digitalisering" som sammen med øvrige ansatte, medlemmer, leverandører og andre vi samarbeider med, kan se de gode løsningene å drive prosessen framover. Evne til å få forankret og iverksatt endrede arbeidsprosesser som følge av nye løsninger, blir viktig.

Stillingen medfører at du vil være tett involvert i alle prosesser som omhandler drift, utvikling, oppsett og konfigurasjoner, oppdateringer, fornying og implementering av våre datasystemer. Dine kvalifikasjoner vil være bestemmende for hvilke tekniske implementeringer vi gjør selv og hvilke oppgaver leverandører skal gjøre for oss. Oppfølging av leverandørene og vår skyleverandør er en viktig del av stillingen.

Hvor omfattende prosjektet blir, kan vi ikke være konkrete på før du har kvalitetssikret det som er gjort av forprosjektering. Det vi vet, er at det blir nødvendig med sterk prioritering av oppgavene for at vi skal makte å gjennomføre mest mulig i løpet av prosjektperioden.

Kvalifikasjonskrav

  • Høyere utdanning innen informasjonsteknologi, gjerne også relevante sertifiseringer
  • Teknisk kompetanse innen spesielt Microsoft-sfæren og erfaring for implementering av infrastruktur, Microsoft 365, Microsoft Dynamics 365, Exchange, samhandling og database Access-løsninger
  • Erfaring fra å jobbe med skyplattformer
  • Ha driftserfaring og erfaring fra konfigurasjon og oppsett for relevante data-løsninger
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • gode analytiske evner og har evne til å arbeide strukturert, systematisk og selvstendig
  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samtidig som du klarer å gjennomføre
  • fleksibel og bidra på helt andre fagområder når det er nødvendig
  • liker å formidle og dele kunnskap – også gjennom fagartikler til våre to tidsskrifter
  • nysgjerrig og kunnskapssøkende og holder deg oppdatert dine fagområder og er stadig på utkikk er det som kan være relevant for arbeidsgiver.

At du også har kjennskap og interesse for næringsmiddelindustrien og hele verdikjeden for mat, er et pluss. Å være bevisst at som medarbeider i KLF representerer du ikke bare organisasjonen, men har et ansvar i forhold til alle medlemmene og bransjen, er viktig.

Konkurransedyktige betingelser. Tiltredelse etter avtale.

skillelinje

Om arbeidsgiveren

Kjøtt- og fjørfebransjens Landsforbund er bransjeorganisasjonen til de private kjøtt- og fjørfebedriftene i Norge. Vårt formål er å ivareta den private kjøtt- og fjørfebransjens felles interesser av næringspolitisk, økonomisk og faglig art samt å representere næringen utad. I dag har vi ca 150 medlemsbedrifter; alt fra slakterier, eggpakkerier, foredlingsbedrifter, slakterforretninger og importører spredt over hele Norge.

For spørsmål angående stillingen, vennligst kontakt adm.direktør Bjørn-Ole Juul-Hansen på e-post bojh@kjottbransjen.no / mobil 913 59 382, eller markeds- og administrasjonssjef Endre Myhr, på e-post endre@kjottbransjen.no / mobil 952 38 600.

Søk gjerne på stillingen gjennom finn.no, eventuelt send direkte på e-post til bojh@kjottbransjen.no.

Nøkkelord: ledig stilling
Utviklet av 07 Web
Bransjeoversikt

Annonser