– ABC tilfreds både med eksponering og engasjement

– ABC tilfreds både med eksponering og engasjement OSLO Flere av sponsorene vi har snakket med, er tilfreds både med eksponeringen de fikk og engasjementet rundt årets spesielle kåringsarrangement. En… Les mer

– ABC tilfreds både med eksponering og engasjement

OSLO Flere av sponsorene vi har snakket med, er tilfreds både med eksponeringen de fikk og engasjementet rundt årets spesielle kåringsarrangement.

En av disse er ABC med svært lang «fartstid» som sponsor i forbindelse med NM i kjøttprodukter.

– Jeg er fornøyd med kåringsarrangementet i forrige uke, og jeg ønsker i gi stor honnør til KLF for måten dere klarte å få til et bra arrangement på for tom sal. Jeg opplever at arrangementet skapte stort engasjement i kjøttbransjen, selv om vi ikke fikk være fysisk tilstede. Kåringsarrangementene er alltid en stor begivenhet for bransjen, og jeg hadde gledet meg til å treffe bransjekollegaer. Dessverre ble det ikke slik i år, og da var arrangement for tom sal og live-streaming et godt alternativ, fastslår adm. direktør i ABC, Roar Furuhaug.

Han er dessuten tilfreds med eksponeringen hans selskap fikk under arrangementet.

– Vår mann Asbjørn Koller holdt etter min mening en flott presentasjon med det treffende navnet «PØLSE, PØLSE, PØLSE», som vi har fått gode tilbakemeldinger på.

Så lenge det pågår en pandemi, er streaming av arrangementet en mye bedre løsning enn å flytte på det. Når pandemien er over, så er mitt ønske at vi går tilbake til arrangement med fysisk tilstedeværelse. Det er selvsagt en god ide å også live-streame arrangementet for å få enda større engasjement hos bedriftene. Det mener jeg vil være utelukkende positivt, mener Furuhaug.

Siste saker