– Bruk sosiale medier som ropert
– Sosiale medier er roperten dere i kjøttbransjen må benytte langt mer målrettet og kraftig. Det handler om å få gitt omverdenen klar beskjed om hvilke verdier dere har og… Les mer
– Sosiale medier er roperten dere i kjøttbransjen må benytte langt mer målrettet og kraftig. Det handler om å få gitt omverdenen klar beskjed om hvilke verdier dere har og… Les mer
Driver markedsføring ved å snakke ned konkurrentene OSLO – «Med mindre du eier et privat slakteri, er en egoist som kun tenker kortsiktig lønnsomhet eller bare er stokk tett i… Les mer
Sju råd om markedsføring under koronakrisen Koronaviruset satte plutselig ut store deler av norsk næringsliv. Norge blir ikke det samme. Det er tid for å tenke nytt og annerledes om… Les mer
– Feilinformasjon om Matprat – At landets viktigste næringslivsavis mener at MatPrat/OEK bør legges ned, lever jeg godt med. Men at det framsettes feilaktige påstander om norsk kjøttproduksjon og generisk… Les mer