62 år og YouTube-stjerne for MatPrat
«Nå har det klikka helt for dem!» tenkte Cecilie Maske da MatPrat ville ha akkurat henne til å nå målgruppa 18–25. Hun er eldst av MatPrats profiler, og hadde begynt… Les mer
«Nå har det klikka helt for dem!» tenkte Cecilie Maske da MatPrat ville ha akkurat henne til å nå målgruppa 18–25. Hun er eldst av MatPrats profiler, og hadde begynt… Les mer
– Sosiale medier er roperten dere i kjøttbransjen må benytte langt mer målrettet og kraftig. Det handler om å få gitt omverdenen klar beskjed om hvilke verdier dere har og… Les mer
Eurospar Brokelandsheia kåret til landets beste butikk NorgesGruppen har kåret de beste butikkene i den landsdekkende Spar- og Eurosparkjeden. Eurospar Brokelandsheia vant denne kåringen. Kombinasjonenav et bredt vareutvalg og en… Les mer
Tore Solstad har flere millioner seere på sosiale medier. Når pølsemakeren klapper en skinke eller skjærer bankekjøtt, strømmer kundene til. Av Georg Mathisen En pølsemaker med kniv og en smittende… Les mer