Slakthuset Eidsmo Dullum markerte seg kraftig på årets utgave av Agrisjå i Trondheim med en offensiv stand med både telt og dyrebil. Og responsen uteble ikke. Rune Dullum & Co grillet og serverte mer enn 1000 personer på standen.
– Responsen vil jeg karakterisere som overveldende. En rekke produsenter/bønder tok kontakt med oss på Agrisjå og vi fikk veldig mange henvendelser fra produsenter som vil forlate Nortura og heller levere til oss. Jeg har aldri opplevd maken til den tilstrømming av nye produsenter vi har hatt de siste ukene, fastslår daglig leder Rune Dullum.
På veien opp til messeområdet hadde Slakthuset utplassert en dyrebilhenger med invitasjon til produsenter.
Det viste seg altså være en genistrek. At slakteriet markedsførte Agrisjå og tilstedeværelsen kraftig i bladet Kjøtt & Eggprodusenten, har trolig også hatt betydning for den store bondeinteressen.