KLF Media er et datterselskap av KLF og gir ut fagbladet Kjøttbransjen.
Bladet Kjøttbransjen henvender seg til målgrupper langt utenfor egne rekker. Det vil si store deler av kjøttbransjens kunder innenfor dagligvare- og storhusholdningsmarkedet, så vel som en lang rekke politikere, presse og opinionspåvirkere.
Abonnere på bladet?
Fagpressens redaktørplakat er gjeldene for Kjøttbransjen slik at redaktøren og bladet har en redaksjonell frihet.
KLF Media har de siste årene jobbet målrettet med bladets nettsider
og synligheten på sosiale medier. Mange av artiklene som står på trykk i bladet publiseres på nettstedet bladet.kjottbransjen.no og deles på sosiale medier til flere tusen følgere.
Helt bakerst i bransjebladet Kjøttbransjen finner du Bransjeoversikten eller bransjens «Gule sider» som mange velger å kalle denne.
Oppføring i bransjeguiden?
Gjennom året besøker bladet flere internasjonale matmesser. Messene er viktige da de reflekterer innovasjonstakt og innovasjonsretning på kjøttområdet og gir leserne mulighet til å holde seg oppdatert på utvikling og trender. Messene bladet normalt prioriterer er IFFA-messen i Frankfurt, Anuga i Köln Tyskland, SIAL-messen i Paris, Grüne Woche i Berlin og Alimentaria i Barcelona.
Annonsere i bladet eller på nett? Les mer om muligheter
Ønsker du noe på trykk?
Bruk bladet til å nå ut med viktige beslutninger, hendelser og andre forhold som er med å sette bedriftene på kartet. Det kan være snakk om alt fra at ny daglig leder er ansatt, nye maskiner er bestilt eller at plan for modernisering er vedtatt. Ønsker en nyheten ut med en gang, og det ikke klaffer i forhold til bladets utgivelser, kan vi benytte nettsidene for å nå ut. Målet er at bladet Kjøttbransjen presenterer kjøtt- og eggnyheter først.
Bladet a’la 1911
Allerede på det første landsmøtet i Larvik i 1911, ble det bestemt at det skulle gis ut et tidsskrift for bransjen.
Siste saker fra bladet Kjøttbransjen
- Vellykket kvalitetssamling i Trøndelag25 deltakere fra 19 bedrifter var på plass i Trondheim da KLF arrangerte kvalitetssamling nylig. Bedriftene… Les mer
- – Vil være en ressurs for MatsentralenMatsentralen Oslo har vært tydelig på behovet for og ønsket om en ressursperson fra kjøttbransjen i… Les mer
- En ildsjel har gitt stafettpinnen videreNår Britt Kristiansen etter 28 år som KOM-leder nå har gitt stafettpinnen videre til sin navnesøster… Les mer
- Pølseboden med verdens beste pølser?Ingen steder i verden er pølse i brød bedre enn her. Flere internasjonale anmeldere peker på… Les mer
- – Vi fokuserer på muligheter, ikke begrensningerRundt 60 ansatte og slakting av 16 000 storfe og 50 000 småfe – i tillegg til skjæring… Les mer