Leiv Vidar med solid ansiktsløft

Leiv Vidar med solid ansiktsløft Bedriften Leiv Vidar får et kraftig ansiktsløft i en helt ny kampanje. Kjøttvareprodusenten Leiv Vidar er nå ute med sin første nye kampanje på flere… Les mer

Leiv Vidar med solid ansiktsløft

Bedriften Leiv Vidar får et kraftig ansiktsløft i en helt ny kampanje.

Kjøttvareprodusenten Leiv Vidar er nå ute med sin første nye kampanje på flere år. Bedriften, som ble etablert av pølsemaker Leiv Vidar på Hønefoss i 1950, har siden 2017 vært eid av matvarekonsernet Scandza, som blant annet også eier Synnøve Finden, Sørlandschips og Finsbråten.

Det er byrået Frank som står bak når Leiv Vidar nå har fått et ansiktsløft og lanserer sin første nye kampanje på flere år. Byråleder i Frank, Oscar Michaelsen, sier det har blitt trangt om plassen i pølsehylla.

– Markedet har tetnet seg godt til de siste årene, med et økende antall aktører som har bidratt til å utvide tilbudet med både spesialpølser og gourmetpølser. Nå har vi gitt merkevaren en velfortjent make-over, sier Michaelsen.

Leiv Vidar er en merkevare som står sterkt blant folk som elsker gode pølser. Spesielt har merkevaren alltid hatt en betydelig posisjon blant folk på farten, med sitt utvalg i kiosker og på bensinstasjoner.

Resultatet av denne siste satsingen ble en helhetlig og kommunikativ profil med en «tone of voice» som rammer godt inn Leiv Vidar sin personlighet. Det vil si raushet, åpenhet og ekthet, sier byrålederen.

Siste saker