Smedstuen opplevde klikkboom på nettsiden

Smedstuen opplevde klikkboom på nettsiden Etter at Smedstuen fikk sin velfortjente NM-tittel for urøkt pinnekjøtt, opplevde daglig leder Lars Sandholtbråten en voldsom økt trafikk på bedriftens nettside. Hilde Karin Bjørgesæter,… Les mer

Smedstuen opplevde klikkboom på nettsiden

Etter at Smedstuen fikk sin velfortjente NM-tittel for urøkt pinnekjøtt, opplevde daglig leder Lars Sandholtbråten en voldsom økt trafikk på bedriftens nettside.

Hilde Karin Bjørgesæter, Arne Ketil Elstad, John Olav Lerbakk fra Smedstuen.

Normalt har bedriften rundt 200 besøk på nettsiden daglig. Etter at resultatene fra NM ble offentliggjort, ble dette antallet mer enn tidoblet.

Dette viser med all mulig tydelighet hvilken stor rolle denne konkurransen spiller og ikke minst den oppfølging vi som bedrifter får i pressen , først og fremst i VG, sier Sandholtbråten.

Nå blir han nødt til å øke produksjonen av pinnekjøtt kraftig neste år. Minst 100 prosent økning. I år var pinnekjøttet for lengst sendt til grossisten i Drøbak da resultatene ble offentliggjort.

– Årets resultat bidrar til å styrke vår merkevare ytterligere og befester vår sterke stilling i samtlige dagligvarekjeder, fastslår Lars Sandholtbråten.

Siste saker